o vacanță ... termală

Mini-vacanța de Halloween a sosit în sfârșit!





Alex a întâmpinat-o cu 8 FB-uri, la română, matematică, desen, religie și muzică și unul „pe rol” la engleză.

Așa că am considerat că merită câteva zile de relaxare la Felix.



Apa termală de lângă Oradea e destinația noastră favorită de mulți ani. Dar condițiile de cazare, mai ales în sezonul rece, cam lasă de dorit.

Anul acesta am descoperit Hotelul Perla din Băile 1 Mai (lângă Felix) și am rezervat un apartament cu 250 ron/noapte.


Hotelul e ușor de găsit, sunt bannere peste tot. De la Cluj am făcut puțin peste 2 ore.



Am fost întâmpinați foarte amabil și, făcând abstracție de micile dificultăți cu cartela electronică de la ușa care ba nu se deschidea, ba refuza să se încuie, totul a fost foarte frumos.


Mobilierul în stare bună , paleta cromatică discretă și îmbietoare, faptul că îți puteai regla și modifica temperatura din cameră, lenjeria de pat, prosoapele și halatele de baie imaculate și personalul hotelului atent și amabil cum nu am mai întâlnit până acum.



Era un mic inconvenient faptul că trebuia să ieși pe afară ca să ajungi la piscina interioară, fapt despre care am fost preveniți la rezervarea camerei. Dar drumul, de aproximativ 50 de metri, era parcurs fără probleme în șlapi și halat de baie.



Piscina era deschisă până la miezul nopții, iar noi aveam program de vacanță. Apa era caldă și curată.












Dar noaptea temperaturile coborau sub 0 grade și noi nu aveam răbdare să ne uscăm pe cap înainte de a ieși pe-afară ca să ne întoarcem în hotel.

Cu toate astea, în ciuda așteptărilor, nu ne-am răcit.



Micul dejun, bufet suedez, era inclus în tariful de cazare, iar la prânz, prețurile restaurantului hotelului erau rezonabile, mâncarea bună și porțiile destul de mari.






În apropierea hotelului era lac cu nuferi - monument al naturii și un parc în care toamna își pusese amprenta cromatică.


Cele 5 zile petrecute la Hotelul Perla din Băile 1 Mai au fost grozave și vom reveni în curând, cu siguranță!

Despre mine

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Romania
Cuvântul care mă caracterizează cel mai bine e „INDEPENDENȚA”. * Eu fac doar ce vreau, cum vreau și când vreau. Evident, când refuz să fac ceva ce „trebuie”, îmi asum consecințele. * Dar am observat că, atunci când faci doar ce vrei, o faci cu mare plăcere, iar rezultatele sunt foarte bune. * Îmi place să mă ocup de cele două fete minunate ale mele, Alexandra de 7 ani și Andreea de 2 ani. Alex învață acum să scrie și să citească, iar la toamnă va fi în clasa I. Deea se pregătește pentru grădiniță, învățând poezii și cântecele. Ador să le răsfăț cu mâncăruri bune și sănătoase, cărora le dau cele mai interesante nume (specialitatea lui Shrek cu viermi de mlaștină- adica orez, grătar de stegozaur, cremă de fructe preistorice cu iaurt...) * În rest, îmi place să fotografiez tot ce văd interesant, în special fetele mele și peisaje.