Andreea enunță Teorema lui Pitagora

Alexandra se distrează jucându-se de-a profesoara cu sora ei mai mică.

Zilele trecute ne-a surprins când a reușit să o facă pe Andreea să reproducă Teorema lui Pitagora.

Și asta nu pentru că nu am fi crezut-o în stare să o învețe, ci pentru că, la 2 ani și 3 luni, Deea face dovada unei personalități puternice, refuzând sistematic să facă ceva la comandă.

Filmulețele în care ea recită o poezie sunt făcute în momentele în care s-a nimerit să am la îndemână camera când mezina a decis să ne delecteze cu un mic program artistic spontan.

Despre mine

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Romania
Cuvântul care mă caracterizează cel mai bine e „INDEPENDENȚA”. * Eu fac doar ce vreau, cum vreau și când vreau. Evident, când refuz să fac ceva ce „trebuie”, îmi asum consecințele. * Dar am observat că, atunci când faci doar ce vrei, o faci cu mare plăcere, iar rezultatele sunt foarte bune. * Îmi place să mă ocup de cele două fete minunate ale mele, Alexandra de 7 ani și Andreea de 2 ani. Alex învață acum să scrie și să citească, iar la toamnă va fi în clasa I. Deea se pregătește pentru grădiniță, învățând poezii și cântecele. Ador să le răsfăț cu mâncăruri bune și sănătoase, cărora le dau cele mai interesante nume (specialitatea lui Shrek cu viermi de mlaștină- adica orez, grătar de stegozaur, cremă de fructe preistorice cu iaurt...) * În rest, îmi place să fotografiez tot ce văd interesant, în special fetele mele și peisaje.